در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حذف قبوض کاغذی یک گام مثبت در تحقق دولت الکترونیک

یک نماینده مجلس گفت: حذف قبوض کاغذی به عنوان گامی مثبت برای تحقق دولت الکترونیک به شمار می‌رود.

جزئیات حذف قبوض کاغذی + مزایای آنسلام امینی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام موافقت خود درباره روند حذف قبوض کاغذی اظهار کرد: چند سالی است که دولت در نظر دارد در همه زمینه‌های اقتصادی به سمت الکترونیکی شدن حرکت کند؛ که این الکترونیکی شدن در کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت و هدر رفت کاغذ جلوگیری کند. حذف قبوض کاغذی به عنوان گامی مثبت برای تحقق دولت الکترونیک به شمار می رود.
 

او با اشاره به اینکه بسیاری از مناطق دور افتاده و محروم کشور هنوز امکان دسترسی به چنین امکاناتی را ندارند، ادامه داد: برای حذف قبوض کاغذی در درجه اول نیازمند فرهنگسازی در بستر درست آن هستیم؛ در تهران و شهر‌های بزرگ استقاده از قبض‌های کاغذی ضرورتی ندارد.

عضو مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره بر هماهنگ سازی همه دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی برای تحقق این هدف بزرگ، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه دارد بستر ارتباطی را در تمامی نقاط کشور فراهم کرده است و بقیه دستگاه‌ها به این سیستم وصل شوند.
 

انتهای پیام/

حذف قبوض کاغذی در درجه اول نیازمند فرهنگسازی است

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، اب ، برق ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
گام مثبت به شرطي كه وزارت نيرو سؤاستفاده نكنه قبض كاغذي برج قبل برا من اومد ٢٧ تومن ولي اين برج پيامكي اومده ٦٠ تومن و تازه اخطار قطع برقم برام اومده پيامكي شده اينام از فرصت سؤاستفاده كردن و دو برابرش كردن
آخرین اخبار