معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

با حضور مسئولین استانی و کشوری مراسم تودیع رئیس قبلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا مهدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در مراسم تودیع رئیس قبلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و رئیس دانشکده فنی پسران سمنان و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و سرپرست دانشکده فنی پسران سمنان گفت: دانشگاه‌های فنی در سطح کشور با هزینه‌های کم توانسته در خصوص ایجاد شغل بسیار خوب عمل کند و نیاز به حمایت دارد.

رضا مهدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: دانشگاه فنی در سطح کشور ۱۷۵ دانشکده دارد که حدود ۲۰۰ هزار نفر دانشجو ظرفیت تحصل در این دانشگاه را دارند.

وی افزود: برای بالا بردن جایگاه دانشگاه فنی در سطح کشور کار‌های زیادی انجام شده که عبارتند از:

۱- موضوع بین المللی کردن دانشگاه با کشور‌هایی که با کشور ایران همسو هستند در حال پیگیری است و بخشی از این کار از ترم جدید مهر ماه آغاز می‌شود.

۲- موضوع دوم بحث افزایش کیفیت آموزشی دانشگاه دو سال است که پیگیری می‌شود و ۴۱ برنامه درسی جدید در هفته‌های گذشته آغاز شده است.

۳- موضوع سوم در خصوص ارتقاء کیفیت زندگی دانشجویان در خوابگاه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود و در سال ۹۷ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای خوابگاه‌ها در سطح کشور هزینه شد.

۴- موضوع بعدی تجهیز کارگاه‌های دانشگاه‌های فنی است که در سال ۹۷ بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه‌ها خرج شد و امسال روند تجهیز کارگاه‌ها ادامه دارد.

محمد همتی رئیس شورای اسلامی شهرستان سمنان در این مراسم گفت: متاسفانه هنوز ارتباط خوبی بین تحصیلات و بازار کار برقرار نشده و باید هر چه زودتر این معضل در جامعه حل شود.

رضا نقدی سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و سرپرست دانشکده فنی پسران سمنان در این مراسم گفت: دانشگاه فنی دارای ۵۵ رشته کاردانی و کارشناسی در استان است و ۶ هزار دانشجو در این دانشگاه‌ها در استان تحصیل می‌کنند.

در این مراسم از بیش از سه سال زحمات خانم دکتر محجوب به عنوان رئیس قبلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و رئیس دانشکده فنی پسران سمنان تقدیر شد و رضا نقدی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و سرپرست دانشکده فنی پسران سمنان انتخاب شد.

انتهای پیام/ح

تودیع رئیس قبلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.