تخریب ۳ ویلای غیرمجاز در شهر‌های فریدونکنار و رامسر

۲ ویلای غیرمجاز در فریدونکنار به مساحت ۴۰۰ متر مربع و یک دیوارکشی غیرمجاز در زمین کشاورزی رامسر تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از تخریب ۲ فقره ویلای غیرمجاز در روستای توریستی اسلام آباد بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات با هدف اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغ‌ها هر یک به مساحت ۳۰۰ و ۱۰۰ متر مربع با حکم قضایی انجام شد.

او افزود: بازرسان اداره امور زمین جهاد کشاورزی این شهرستان با گشت روزانه در منطقه، متخلفان ساخت و ساز و تغییر کاربری‌های غیرمجاز را زیرنظر دارند.

تخریب دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی رامسر

یزدانقلی خزایی پول مدیر جهاد کشاورزی رامسر گفت: به منظور اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ‌ها، یک مورد دیوارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای لترنسا شهرستان رامسر تخریب شد و به حالت اولیه بازگشت.

او افزود: افرادی که قصد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خود را دارند قبل از هرگونه اقدام برای دریافت مشاوره و مجوز‌های قانونی به جهاد کشاورزی مراجعه کنند تا متحمل خسارت نشوند.

مدیر جهاد کشاورزی رامسر گفت: برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز و حفظ اراضی کشاورزی گشت ۱۳۱ امور راضی هر روز به روستا‌های شهرستان سرکشی می‌کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار