فرماندار شهرستان قصرشیرین بسته شدن مرز خسروی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،پیرو انتشار خبری مبنی بر بسته شدن مرز خسروی، تاتار فرماندار شهرستان قصرشیرین  گفت : این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد، دیروز و امروز زائران از مرز خسروی تردد داشته اند.

او گفت : یکسری هماهنگی‌های شهرستانی نیز جهت تردد راحتر زائران درحال انجام است و ان شاء الله مشکلی نخواهیم داشت .

فرماندار قصرشیرین گفت: روز گذشته ۵۰۰ نفردر قالب چهار کاروان واز صبح امروز نیز بیش از ۲۲۰ تن از زائران از طریق مرز رسمی خسروی وارد کشور عراق شده اند.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه روز‌های آینده این مرز رسمی با حجم انبوه زائران عتبات عالیات همراه خواهد بود گفت: مرز خسروی به صورت روزانه پذیرای زائران عتبات عالیات کشورمان است و تمامی امکانات و زیرساخت‌های لازم نیز برای خدمات دهی به زائران فراهم است.

تاتار افزود: ستاد اربعین نیز با تشکیل ۱۸ کمیته تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته که زائران با خاطری آسوده از این مرز رسمی و با سابقه عازم عراق شوند.

او گفت: تمامی زائرانی که قصد خروج از کشور را دارند می‌توانند با مراجعه به مرز رسمی خسروی و با همراه داشتن گذرنامه معتبر با پرداخت عوارض خروج از کشور بدون روادید به عراق عزیمت کنند.

او افزود: همچنین قرار است امسال تمامی زائران اتباع بیگانه نیز از مرز رسمی خسروی برای حضور در پیاده روی بزرگ اربعین تردد کنند.

او گفت: هم اکنون روزانه سه هزار زائر عراقی از مرز رسمی خسروی برای عزیمت به کشورمان از مرز رسمی خسروی تردد می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/د

بازبودن مرز خسروی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.