پلمب یک واحد متخلف تهیه نان فانتزی در کازرون

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از تعطیلی یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد احمدی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون اظهار کرد: در پی تشدید نظارت کارشناسان بهداشت محیط این شبکه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک واحد صنفی تهیه نان فانتزی، به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی و بی توجهی به تذکر بازررسان این واحد، تعطیل و پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

او افزود: کارشناسان واحد بهداشت محیط علاوه بر بررسی وضعیت بهداشتی مواد غذایی، بر سلامت مواد اولیه مصرفی به ویژه در مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی نیز نظارت دارند و در صورت مشاهده وضعیت بهداشتی نامطلوب، با فرد متخلف به شیوه قانونی برخورد می‌شود.

این کارشناسان بهداشت محیط ضمن توصیه به متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بر رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط برای حفظ سلامت مردم، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، موارد را طی تماس تلفنی با سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات بهداشت محیط، اطلاع رسانی کنند تا از سوی کارشناسان این واحد پیگیری شود.

انتهای پیام/چ

پلمب نانوایی متخلف در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار