مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کاروان جمع‌آوری نذورات حسینی فردا در سطح شهر کرمانشاه به حرکت در می‌آید، گفت : این کاروان نذورات مردم خیر را که با نیت اطعام عزاداران حسینی تدارک دیده شده برای اطعام مددجویان و نیازمندان جمع آوری می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : کاروان حسین فردا (۱۷ شهریور) مصادف با هشتم ماه محرم، به همت کمیته امداد استان در سطح شهر کرمانشاه به حرکت در می‌آید.

او گفت : این کاروان نذورات مردم نیک اندیش را که با نیت اطعام عزاداران حسینی تدارک دیده شده به منظور اطعام مددجویان و نیازمندان جمع آوری می‌کند.

رخصی با دعوت از خیران و عزاداران حسینی برای اهدای نذورات خود به این کاروان، گفت: با جمع آوری نذورات حسینی و توزیع آن بین نیازمندان مناطق کم برخوردار، گوشه‌ای از مشکلات معیشتی این نیازمندان مرتفع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمک‌های خیران و نذورات آنان به صورت سبد غذایی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رخصی همچنین با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر طرح نیز احسان حسینی از سوی این نهاد اجرا می‌شود، افزود: کمیته امداد به منظور اجرای این طرح آمادگی دارد نذورات نقدی و غیرنقدی خیران را دریافت و در اسرع وقت میان خانوار‌های محروم و نیازمند توزیع کند.

او همچنین کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* نیز یکی از راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در طرح احسان حسینی عنوان کرد .

 

 

انتهای پیام/د

جمع آوری نذورات مردم خیر با نیت اطعام عزاداران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.