دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در خدابنده

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه کاره و کشف ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در خدابندهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خدابنده در تشریح این خبر، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای و در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در مناطق مختلف این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی و تمامی واحد‌های تابعه شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پلیس آگاهی شهرستان با همکاری کلانتری ۱۱ قیدار نبی (ع) با انجام تحقیقات پلیسی سارق با هویت معلوم را شناسایی و در یک عملیات مشترک دستگیر و جهت بررسی به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.

سرهنگ غنیمتی ادامه داد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و ۲ فقره سرقت منزل اعتراف و همچنین در ادامه ۲ سارق دستگیر و یک فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت احشام و یک فقره سرقت در معابر کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی در خاتمه اظهار کرد: متهمان به همراه پرونده‌های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.