گشایش نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی-‌اسلامی در آستارا

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی-‌اسلامی در آستانه سال تحصیلی جدید در آستارا گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی-‌اسلامی در آستارابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا گفت: نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی -اسلامی در آستانه سال تحصیلی جدید باهدف تنظیم بازار در ساختمان قدیم آموزش و پرورش این شهرستان دایر شده است.

او با بیان اینکه، در این نمایشگاه حدود سه‌هزار عدد نوشت‌افزار تولید داخل به نمایش عموم گذاشته شده است، افزود: در نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی‌-اسلامی اقلامی شامل:کیف، دفتر، خودکار، جامدادی و بازی‌های فکری با ۱۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا با بیان اینکه، مدت‌زمان برپایی این نمایشگاه تا اول مهر از ساعت ۹ تا ۲۱ است، گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌شود برای ترویج فرهنگ ایرانی‌اسلامی باهدف حمایت از تولید داخل از نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی‌-اسلامی بازدید و از آن خرید کنند.

سید سجاد موسوی با اشاره به تولید نوشت افزار با کیفیت در داخل کشور، افزود: نوشت‌افزار باکیفیت و حاوی پیام‌های انقلابی، اسلامی و تمدن ایرانی در داخل کشور تولید می‌شود که از تصاویر قهرمانان حماسی شاهنامه، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم در آن‌ها استفاده شده است.

او در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری آموزش و پرورش و سپاه ناحیه در شهرستان آستارا گشایش یافته است.

 

انتهای پیام / ق 

برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی-‌اسلامی در آستارا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.