توزیع مواد غذایی با نرخ دولتی به هیئت های مذهبی استان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: توزیع حواله برای دریافت مواد غذایی با نرخ دولتی به هیئت های مذهبی و افرادی که نذری دارند خبر داد.

توزیع مواد غذایی با نرخ دولتی به هیئت های مذهبی استان همدانبه گزارش خبرنگار حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت:کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان به مسئولان هیئت‌ها که نذری دارند و افرادی که نذری را در خانه‌های خود پخت می‌کنند حواله‌های برنج، روغن، گوشت و شکر می‌دهند.

او با بیان اینکه افراد بعد از گرفتن حواله می‌توانند به فروشگاه اتکا مراجعه و برنج، روغن شکر را تحویل بگیرند افزود: برای تحویل گوشت هم در هر شهرستان قصابی‌هایی مشخص شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال سهمیه مواد غذایی برای تحویل به هیئت‌ها به طور پیوسته و با توجه به نیاز استان از اداره صنعت، معدن، تجارت و غله تامین شده است و در صورت نیاز درخواست برای تامین مواد غذایی را تمدید می‌شود.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری افزود: به متقاضیان امسال گوشت با نرخ هر کیلو گرم ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان، هر کیلو گرم برنج ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، هر حلب ۱۶ کیلو گرمی روغن ۱۰۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلو گرم شکر ۳ هزار و ۲۵۰ تومان تحویل داده می‌شود.

عزاداری امام حسین (ع) امسال در ۲ هزار و ۲۰۰ هیئت مذهبی، مسجد و تکابای استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

توزیع مواد غذایی دولتی به کسانی که نذری در استان همدان دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.