افزایش بیش از ۱۱ درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی در اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از افزایش ۱۱ درصدی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: در ۵ ماهه نخست سال جاری مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل نسبت به سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش داشته است.

او در مورد تامین و توزیع فرآوده‌های نفتی در استان اردبیل افزود: نزدیک به ۳۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در استان اردبیل در پنج ماهه گذشته سالجاری توزیع شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۱،۷ درصدی روبرو بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از آمادگی کامل با ذخیره سازی مناسب در انبار‌های نفت منطقه از تامین و توزیع سوخت مطمئن به مراکز صنعتی، تولیدی، مجاری عرضه سوخت، کشاورزان، ناوگان حمل و نقل و استقبال از میهمانان ایام محرم در اردبیل خبر داد.

مدنی با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۸مقدار ۸۵ میلیون متر مکعب گاز سی، ان، جی با ۳،۸ درصد کاهش در استان اردبیل مصرف شده است افزود: مقدار مصرف بنزین موتور با ۲۰ درصد رشد و همچنین نفت سفید با کاهش ۴۷درصد روبرو بوده است که این میزان کاهش مربوط به توسعه خطوط گاز در روستا‌های منطقه است.

او تصریح کرد: بر این اساس مصرف نفت گاز بدون نیروگاه نیز با کاهش یک درصد و نفت کوره نیز با ۸۸ درصد کاهش در همین مدت در استان اردبیل تامین و توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در مورد مصرف گاز مایع در منطقه نیز افزود: مقدار مصرف گاز مایع جهت مصرف خانگی در طول پنج ماه گذشته سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است که این کاهش نیز مربوط به توسعه خطوط لوله گاز در روستا‌ها می‌باشد.

مدنی با اشاره به خدمات صورت گرفته این شرکت در پنج ماهه امسال که متوسط تامین و توزیع سوخت مایع روزانه به مقدار ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده است.

انتهای پیام/ح

افزایش ۲۰ درصدی مصرف بنزین در اردبیل

برچسب ها: سوخت ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.