اخبارحوادث شانزدهم شهریور ماه ۹۸؛

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر / توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در برخوار

مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب در خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژاد"فرمانده انتظامی شهرستان خمينی شهر با اعلام جزئیات بیشتر این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۱۵ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های پلیسی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن اطلاعات و رمز‌های عبور، مبلغ ۱۵ میلیون ریال را طی چندین مرحله از حساب بانکی وی برداشت کرده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار کرد.

این مقام انتظامی در پایان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنید، رمز‌هایی را انتخاب کنید که غیرقابل حدس بوده و همچنین به هیچ عنوان بر روی آن یادداشت نکنید. هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبورد‌های مجازی استفاده کنید. از تلفن ثابت منزل، همراه شخصی و محل‌های مطمئن جهت پرداخت هزینه تلفن ثابت و همراه استفاده و در صورت پرداخت اینترنتی هزینه تلفن ثابت و همراه، از محل‌های مطمئن و دارای مجوز استفاده نموده و تمامی عملیات پرداخت را شخصا انجام دهید.
 

توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در برخوار

سرهنگ "غلامرضا براتي"فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان برخوار حین گشت زني در حوزه استحفاظی يک دستگاه موتورسيکلت قاچاق غيرمجاز را مشاهده و متوقف کردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به توقیف موتورسیکلت بیان داشت: موتورسیکلت توقیف شده سوزکی 1000 غیر مجاز است که توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ براتي بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که هنجارها و قوانین جامعه را رعایت نمی کنند و باعث اخلال درنظم عمومی می شوند برخورد قاطع و قانونی می کند.
 

توقیف اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه "مورچه خورت" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۶۴ کیسه ۲۵ کیلویی گردوی خارجی، ۵ کیسه پلاستیکی ۵۰ کیلویی مغز بادام و ۱۶ کارتون آلوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف بیش از ۸۹ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ"غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله‌ای از جنوب کشور به مقصد اصفهان می‌باشد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: سواری پژو پارس متعلق به این سوداگر مرگ در یکی از محله‌های اصفهان شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن مقدار ۸۹ کیلو و ۲۳۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

کشته شدن کارگر ساختمانی در ریزش دیوار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: امروز پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع حادثه در بلوار قطب‌راوندی تیم‌های امداد و نجات ایستگاه‌های دو و سه سازمان آتش‌نشانی کاشان به محل اعزام شدند.

محمدمسعود چایچی افزود: پس از آواربرداری دیوار فرو ریخته مجاور دستگاه بتن‌ریزی و رفع خطرات احتمالی، جسد بی‌جان فرد حادثه دیده که جوانی ۲۸ ساله بود از زیر آوار خارج و تحویل عوامل اورژانس مستقر در محل شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: مقاوم نبودن دیوار و رعایت نکردن موارد ایمنی، دلیل این حادثه بود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.