همه روستا‌های گرگان از نعمت گاز بهره مند می‌شوند

فرماندار گرگان گفت: اجرای طرح گازرسانی به روستای شاهکوه سفلی در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حمیدی فرماندار گرگان در حاشیه بازدید از روستای کوهستانی و دوردست شاهکوه سفلی گفت: با بهره برداری از خط گازرسانی به این روستا هیچ روستایی بدون گاز در شهرستان گرگان نخواهیم داشت.

روستای کوهستانی شاهکوه سفلی در ارتفاع ۲ هزار متری از دریا قرار دارد و سال گذشته نیز در فهرست میراث ملی کشور به ثبت ملی رسید.

او همچنین با اشاره به وجود آثار تاریخی و وجود چشمه در اطراف روستا گفت: دستگاه‌های متولی باید در جهت حفظ بافت روستا تلاش کنند تا شاهد حضور بیشتر گردشگران در این روستای تاریخی باشیم.

فرماندار گرگان همچنین اضافه کرد: اجرای طرح هادی این روستا که با همکاری بنیاد مسکن، آبفار، اداره گاز، و میراث فرهنگی با رعایت حفظ بافت قدیم و بر اساس ساز و کار میراث فرهنگی در حال اجرا و نیاز است ادارات آبفار و اداره گاز در حفاری‌های خود برای ارائه خدمات، با دهیاری و شورای اسلامی روستا همکاری کنند.

حمیدی فرماندارگرگان همچنین سری هم به کمپ ماده ۱۶ بهزیستی گرگان و در این بازدید گفت: یکی از اهداف مهم بهزیستی حمایت از این مراکز و همچنین تامین سلامت جسم، روان و بازگشت بهبود یافتگان با سلامتی کامل به خانواده و جامعه است.

ماهیت مراکز ماده ۱۶ برای آن دسته از معتادین متجاهری است که داوطلب ترک و حضور در مراکز نبوده و معرف نیز نداشته و در خیابان‌ها رها شده‌اند.

او گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای بیماران در مدت زمان ترک اعتیاد برای افزایش کارایی و طی کردن سریع روند بهبودی ضروری است.

 

انتهای پیام/ن

 

 

همه روستای گرگان ، به شبکه گاز متصل می شوند

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.