۳۰ درصد پست‌های مدیریتی به زنان توانمند اختصاص می‌یابد

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده گفت: ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی به زنان توانمند اختصاص می‌یابد.

۳۰ درصد پست‌های مدیریتی به زنان توانمند اختصاص می‌یابدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریبا نظری‌پور کیایی مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده اظهار داشت: ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی به زنان توانمند اختصاص می‌یابد که تاکنون ۲۲ درصد این برنامه محقق شده و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان شهریور افزایش یابد.

او با اشاره به انتصاب هفت معاون استاندار زن در کشور طی دولت دوازدهم افزود: این برنامه، برای نخستین بار در تاریخ اداری کشور در حال اجراست.

نظری‌پور کیایی، انتصاب ۶۰ معاون فرماندار زن و۵۰ بخشدار زن را از دیگر دستاورد‌های وزارت کشور در حوزه تحقق سیاست‌های دولت در حوزه زنان برشمرد و اضافه کرد: روند انتصابات بانوان در پست‌های مدیریتی با تاکید وزیر کشور و همراهی استانداران خوش فکر رو به افزایش است.

او با ارزیابی مطلوب از وضعیت زنان چهارمحال و بختیاری و نگاه مثبت استاندار به انتصاب زنان توانمند در پست‌های مدیریتی، افزود: انتظار می‌رود با توصیه وزیر کشور به فرمانداران مبنی بر انتخاب بانوان در یکی از معاونت‌های خود شاهد حضور بیش از پیش زنان موفق در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی این استان و کشور باشیم.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این خصوص گفت: جایگاه اجتماعی زنان در دولت تدبیر و امید برجسته و زمینه برای شکوفایی توانمندی‌های آن‌ها فراهم شد.

او افزود: در سال‌های اخیر زنان توانمندی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی زمینه فعالیت پیدا کردند.

عباسی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری نیز تلاش شد تا با توجه بیشتر به حوزه زنان، از نیرو‌های زنان توانمند در پست‌های مدیریتی بهره‌گیری شود.

او با بیان اینکه زن محور خانواده است، تصریح کرد: هم اکنون معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل آموزش پرورش، سرپرست بهزیستی، مشاور امور ایثارگران استاندار، مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری، بخشدار مرکزی شهرستان فارسان و چندین معاون زن مدیرکل در استان مشغول فعالیت هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همچنین بنا بر توصیه وزیر کشور به فرمانداران مبنی بر انتصاب یکی از معاونان خود از بین زنان توانمند بزودی این برنامه در استان اجرا و شاهد افزایش تعداد مدیران زن در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/خ

افزایش تعداد مدیران زن در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار