۵۰۰ نفر از مددجویان اردبیلی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: تا پایان سالجاری ۵۰۰ نفر از مددجویان استان اردبیل به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حامد رضایی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: تلاش داریم تا پایان سال‌جاری ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت را به عتبات عالیات اعزام کنیم.

او بیان کرد: اردو‌های زیارتی با هدف تقویت و افزایش روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود که نقش بسزایی در توانمندسازی خانوار تحت حمایت دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش به عتبات عالیات اعزام شدند و در تاسوعا و عاشورای حسینی در کربلای معلی حضور خواهند داشت.

رضایی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای اعزام خانوار تحت حمایت به اردوی زیارتی عتبات عالیات هزینه پرداخت شده است، بیان کرد: بسیار خرسندیم که بخش مهمی از هزینه‌های این سفر زیارتی توسط نیکوکاران اردبیلی پرداخت شده است.

او با بیان اینکه تمامی مددجویان برای نخستین‌بار به اردوی زیارتی عتبات عالیات اعزام شده‌اند، افزود: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان اردبیل اعزام خانوار تحت حمایت به اردو‌های زیارتی است تا مددجویانی که تا کنون موفق به حضور در حرم مطهر امام حسین (ع) و امام رضا (ع) نشده‌اند، از این طریق رهسپار عتبات عالیات و مشهد مقدس شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مشارکت گسترده خیران موجب خواهد شد تا بتوانیم زمینه اعزام تعداد بیشتری از مددجویانی که در حسرت زیارت بارگاه ملکوتی امام سوم (ع) و امام هشتم (ع) هستند را فراهم کنیم، گفت: طرح «شوق زیارت» یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق اعزام به عتبات عالیات و مشهد مقدس را نداشته‌اند، اجرا می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اردبیل توجه ویژه‌ای به ارائه آموزه‌های قرآنی و دینی به خانوار تحت حمایت دارد، اعلام کرد: در کنار اعزام مددجویان به اردو‌های زیارتی، برای آن‌ها کارگاه‌های آموزشی متعددی در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود تا مسیر توانمندی آن‌ها هموارتر شود.

او گفت: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند این نهاد را در برگزاری اردو‌های زیارتی برای خانوار تحت حمایت یاری کنند تا مددجویانی که تا کنون به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام نشده‌اند، رهسپار حرم امام حسین (ع) و امام رضا (ع) شوند.

انتهای پیام/ح

اعزام مددجویان اردبیلی به عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.