سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین المللی:

بولتون نمی‌تواند دستور کار بازدید مقامات آژانس را تعیین کند

غریب آبادی گفت: آژانس، یکی از نهادهای وابسته به دولت آمریکا نیست که بولتون بتواند دستورکار بازدیدهای مقامات آن را تعیین کند.

غریب آبادیبه گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین، با انتشار پیامی در توییتر، به ادعای بولتون واکنش نشان داد و تأکید کرد: آژانس، یکی از نهادهای وابسته به دولت آمریکا نیست که بولتون بتواند دستورکار بازدیدهای مقامات آن را تعیین کند.

وی نوشت: «آژانس، یکی از نهادهای وابسته به دولت آمریکا نیست که بولتون بتواند دستورکار بازدیدهای مقامات آن را تعیین کند. سفر فروتا، مدیرکل موقت آژانس، در چارچوب تعاملات و همکاری های معمول ایران و آژانس صورت پذیرفت. ضمن رد هرگونه ادعایی درخصوص فعالیت های پنهانی هسته ای توسط ایران، این بازدید هیچ دستورکار خاصی، آنگونه که بولتون آرزو می کرد، نداشت. طبیعتا، در این بازدید، همکاری ها در سه حوزه راستی آزمایی برجام، پروتکل الحاقی و موافقت نامه جامع پادمان، مرور شدند. هرگونه تلاشی برای ایجاد اخلال و انحراف در همکاری های سازنده و فعالانه ایران و آژانس و اعمال فشارهای نابجا به آژانس، کاملا مخرب بوده و با اقدامات مناسب ایران نیز مواجه خواهد شد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
بولتون از بیکاری .چونکه هیچ کس توی بازی راهش نمیدهند .حسابی حوصله اش سر رفته و میخواهد برای خودش کار بترشد .مثل نخود اش است .دیدن اش حال تو بد میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
ساده لوحی هست که فکر کنیم اروپا و آمریکا از هم جدا هستند .
آخرین اخبار