با حضور استاندار خوزستان؛

جلسه ستاد اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه برگزار شد

جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور استاندار خوزستان، فرماندار دشت آزادگان و جمعی از مسئولان استانی ستاد اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شامگاه یکشنبه، ۱۷ شهریور جلسه ستاد اربعین حسینی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان و جمعی از مدیران استانی ستاد اربعین حسینی به منظور ارائه گزارش اعضای ستاد استانی اربعین حسینی، خدمات رسانی و تسهیل در تردد زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در پایانه مرزی چذابه واقع در شهرستان دشت آزادگان برگزار شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه هماهنگی ستاد اربعین حسینی گفت: استانداری خوزستان و تمامی مدیران مسئول کمیته‌های ستاد اربعین حسینی تمامی امکانات لازم را برای بهتر برگزار نمودن اربعین حسینی فراهم نمایند.

او بر تسریع و استاندارسازی مسیر‌های منتهی به چذابه، نصب دوربین‌های مداربسته در پارکینگ‌ها به منظور حفاظت از خودرو‌های زوار و تکمیل زی ساخت‌های چذابه تاکید کرد.

شریعتی در ادامه این جلسه، با معرفی علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با حکم وزیر کشور به عنوان رئیس قرارگاه اربعین حسینی در چذابه، خواستار همکاری تمامی ارگان‌ها و نهاد‌ها شد و افزود: اقدامات خوبی صورت گرفته، اما بخشی از کار‌های زیرساختی باقیمانده نیز با توجه به بحران سیلاب تعطیل و یا تخریب شده اند و ان شاء الله در این فرصت باقی مانده سعی خواهیم کرد آن‌ها را تکمیل نمائیم.

لزوم تسریع در استانداردسازی و ایمن سازی مسیر‌ها

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت مسیر‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه و علل الخصوص جاده کمربندی سوسنگرد و مشکلات و موانع موجود در پایانه مرزی خواستار تسریع در استانداردسازی و ایمن سازی این مسیر‌ها شد.

او در ادامه به منظور خدمت رسانی مناسب به زوار اربعین حسینی، از مدیران حاضر در جلسه خواست با توجه به مصوبات استانی جلسات اربعین با این فرمانداری همکاری نمایند.

سیلاوی در پایان، از پیگیری‌های استاندار خوزستان و تمامی اعضای ستاد اربعین تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: استاندار ، محرم ۹۸
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.