دانش آموزان مبتلا به بیماری‌های صعب العلاج از درس باز نمی‌مانند

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برگزاری کلاس درس چند پایه تحصیلی در بیمارستان بقایی ویژه دانش آموزان مبتلا به بیماری صعب العلاج خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس برنامه ریزی‌ها و گفت‌وگو‌های انجام شده با بیمارستان بقایی اهواز، کلاس درس چند پایه تحصیلی ویژه دانش آموزان دارای بیماری صعب العلاج دایر خواهد شد.

او افزود: دانش آموزان مبتلا بیماری‌های صعب العلاج در صورتی که در بیمارستان بستری شوند، آموزش درسی آن‌ها متوقف نمی‌شود و با حضور معلمان در بیمارستان تحصیل آن‌ها ادامه خواهد داشت.

نیسی گمراوی با اشاره به تفاهم نامه فی مابین ۲ وزارت آموزش و پرورش و بهداشت و درمان بیان کرد: پیش از این براساس تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، در صورت لزوم اگر دانش آموزان دچار بیماری‌های صعب العلاج مثل سرطان و در بیمارستان بستری شوند و امکان حضور در مدرسه را نداشته باشند، با حضور معلمان و تشکیل کلاس‌های چند پایه، تحصیل و درس خواندن آن‌ها در بیمارستان ادامه پیدا می‌کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: کودکان و دانش آموزان بیمار و والدین آن‌ها این دغدغه را دارند که در صورت بیماری و بستری آن‌ها در بیمارستان، از تحصیل محروم نشوند، این نگرانی برای والدین بسیار مهم است و در صورت بروز این محرومیت بسیار ناراحت و مضطراب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

برگزاری کلاس درس در بیمارستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.