نماز ظهر عاشورا در زنجان اقامه شد+ تصاویر

همزمان با سالروز شهادت سید و سالار شهیدان، نماز ظهر عاشورا به یاد آخرین نماز امام حسین (ع) در صحرای کربلابه امامت حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان اقامه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلام مولا جان سلام بر آخرین سلام نمازت و  سلام بر مسیری که بر شیعیانت روشن ساختی که همان مسیر ذکر و یاد خدا در تمام لحظات زندگیست.
 
نماز ظهر عاشورا در زنجان اقامه شد
 
مردم  زنجان پس از عزاداری عاشورای حسینی در ظهر عاشورا، با طنین ملکوتی اذان ظهردر میدان انقلاب زنجان در صفوف به هم فشرده نماز ایستادند و به یاد آخرین نماز اباعبدا... الحسین نماز  ظهر عاشورا را  با عظمت بر پا کردند .
 
نماز ظهر عاشورا در زنجان اقامه شد
 
حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در صف‌های نمازظهر عاشورا در شهر ستان زنجان نشانگر اهمیت آموزه‌های دینی نزد مردم این شهرستان و ضرورت تبیین پیام و مرام امام حسین (ع) است.
 
نماز ظهر عاشورا در زنجان اقامه شد
نمازگزاران عاشورایی در  زنجان  به یاد پیشوای سوم شیعیان و یاران با وفایش اقامه نماز کردند و میثاقشان در این صفوف روحانی تعهد بر به جای آوردن نماز اول وقت و پاسداشت امر به معروف و نهی از منکر بود.
 
نماز ظهر عاشورا در زنجان اقامه شد
نظیر این آیین معنوی و پرشور در دیگر شهرستان‌های استان نیز  برگزار شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین  خاتمی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در زنجان در خطبه نماز ظهر  عاشورا با بیان اینکه همانطور که عزاداری های مردم پایتخت شور و شعور حسینی نه تنها در کشور بلکه در گوشه گوشه جهان به عنوان الگو مطرح شده است باید نماز ظهر عاشورا نیز  با شکوه و عظمت تمام برگزار شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین  خاتمی افزود: نماز روز عاشورا با تاسی از نماز ظهر روز عاشورای سالار شهیدان امام حسین (ع )  در اول وقت برگزار می شود و  حاوی این آموزه است که خواندن نماز  در هیچ شرایطی نباید ترک شود.
 
انتهای پیام/ن
 

نماز ظهر عاشورا در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.