سعیدی: امیدوارم بسکتبال در المپیک هم درخشش لازم را داشته باشد

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت: حمایت های کافی را از بسکتبال خواهیم داشت تا این رشته در المپیک هم درخشش لازم را داشته باشد.

سعیدی: امیدوارم بسکتبال در المپیک هم درخشش لازم را داشته باشدکیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود تیم ملی بسکتبال کشورمان به مسابقات المپیک گفت: خیلی خوشحال شدیم که بسکتبال ما پس از دو دوره غیب، به المپیک رفت. این موفقیت را به جامعه ورزش و مسئولان ورزش، کادر فنی، بسکتبالیست‌ها و .. تبریک می‌گویم. خوشبختانه در این رشته پر طرفدار و جذاب صاحب سهمیه شدیم و پنجمین سهمیه المپیک مان را کسب کردیم.

او افزود: امیدواریم این موفقیت‌ها ادامه دار باشد و کمک‌های لازم هم قطعا خواهیم داشت، جلساتی برگزار می‌کنیم و در ستاد بازی‌ها موضوع بسکتبال مطرح می‌شود و هر کار حمایتی که لازم باشد صورت می‌گیرد.

سعیدی در پایان گفت: بسکتبال مسیر دشواری را طی کرد تا به این موفقیت برسد. این رشته فراز و نشیب‌های زیادی را دید و ما از نزدیک رصد داشتیم. این موفقیت با کار و همت سرمربی و دست اندرکاران این رشته صورت گرفته است، سلطانی فر و صالحی امیری توجه زیادی به بسکتبال دارند و دغدغه‌ای نخواهیم داشت تا این رشته بتواند از موانع عبور کرده و به امید خدا در المپیک هم درخشش لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار