خیّر بوکانی ۷۰۰ کیلوگرم میوه به کمیته امداد اهدا کرد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان گفت: یک خیّر ۷۰۰ کیلوگرم میوه را جهت توزیع در میان افراد تحت پوشش، به این نهاد اهدا کرد.

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: یک خیّر ۷۰۰ کیلوگرم میوه به ارزش ۲۸ میلیون ریال را جهت توزیع در میان افراد تحت پوشش به کمیته امداد اهدا کرد.

او افزود: کمیته امداد نیز اقلام اهدایی را در میان ۱۴۰ خانواده تحت پوشش خود در شهرستان بوکان توزیع کرد.

درویشی تصریح کرد: مردم نیکوکار و خیر بوکان، می‌توانند کمک‌ها و صدقات خود را از راه‌هایی همچون دستگاه‌های POS مستقر در اداره یا سیار نزد امدادگران، سامانه USSD با شماره گیری #۸۸۷۷*۰۴۴۱* اپلیکیشن سکه یا اپلیکیشن‌های دارای گزینه نیکوکاری، اپلیکیشن سنا، سامانه صدقه پیامکی (ارسال عدد ۱ به سامانه ٨٨۷۷)، شماره گیری تلفن ثابت ۰۹٦۸۸۷۷، سایت اینترنتی www.EMDAD.IR و همچنین از طریق دستگاه‌های خودپرداز، پرداخت نمایند.

٦۰٦۱ خانوار بوکانی با جمعیت ۱۲ هزار و ۹۷٦ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این تعداد حدود ۷ درصد خانوار‌های این شهرستان را شامل می‌شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اولین نهاد‌هایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

امداد رسانی و حمایت از افراد و خانواده‌های نیازمند با رعایت کرامت انسانی و عزت نفس آنان، حمایت هدفمند و ترویج فرهنگ کار میان افراد و خانواده‌های تحت پوشش، تلاش برای پیشگیری از تولید نظام یافته فقر در کشور، کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال پایدار اقشار نیازمند، ارایه خدمات اجتماعی و حمایتی در جهت توانمند سازی نیازمندان شامل توسعه پوشش بیمه اجتماعی، از جمله فعالیت این نهاد است.
 
انتهای پیام/م
 

اهدای ۷۰۰ کیلوگرم میوه به کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.