حماس: نتانیاهو در توهم به سر می‌برد

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنان در این توهم به سر می‌برد که می‌تواند به اشغالگری در اراضی فلسطینی ادامه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به اظهارات جدید بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مورد ضرورت الحاق شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی، گفت: نتانیاهو همچنان در این توهم به سر می‌برد که می‌تواند به اشغالگری در اراضی فلسطینی ادامه دهد.

جنبش فتح نیز در واکنش به اظهارات جدید بنیامین نتانیاهو درباره ضرورت الحاق شهرک‌های صهیونیست نشین کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد: نتانیاهو یک دروغگوی حرفه‌ای است و به خوبی می‌داند که وعده هایش واقعیت را تغییر نمی‌دهد.

در همین حال پایگاه اینترنتی النهضه نیوز نوشت: موشه یعلون و بنی گانتز از اعضای حزب "آبی سفید"، حزب رقیب نتانیاهو، درباره سخنان او در خصوص الحاق شهرک‌های صهیونیست نشین به اراضی اشغالی گفتند وقت نتانیاهو تمام شده است! او برای ماندن در مسند قدرت حتی تعهد می‌دهد کره ماه را هم تحت سیطره می‌گیرد!

جویس کرم، گزارشگر نشریه نشنال نیز در حساب توئیتری خود نوشت: نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات و با هماهنگی ترامپ رود اردن و شهرک‌های موجود در کرانه غربی را به اسرائیل الحاق خواهد کرد. معنا و مفهوم این کار این است که توافق اسلو مرده است. این اقدام می‌تواند پایان طرح صلح آمریکا پس از استعفای گرینبلات را قطعی کند و در نهایت در صورت پشتیبانی ترامپ این تصمیم به منزله تغییر مواضع گذشته آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار