آزادی ۱۰ زندانی در همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با کمک نیکوکاران ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در این استان آزاد شدند.

آزادی ۱۰ زندانی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: میزان بدهی این افراد ۸ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال است که ۳۰۸ میلیون ریال از این بدهی را محکومان تامین کردند.

او ادامه داد: ۹۳۵ میلیون ریال وام بانکی با سود چهار درصد به محکومان برای تسویه بدهی پرداخت شد همچنین ۲ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال از بدهی را شاکیان بخشیدند.

روحانی منش از قسطی کردن ۳ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال از بدهی محکومان جرائم غیر عمد هم خبر داد و اضافه کرد: یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال از این بدهی را  ستاد دیه و مابقی را نیکوکاران  پرداخت  کردند.

او با بیان اینکه ۹  نفر از زندانیان مرد و یکی از آن‌ها زن بودند عنوان کرد: بیشترین میزان بدهی مربوط به پرونده ضمانت یک زن به مبلغ یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال بود که با پرداخت وام و قسط بندی کردن بخشی از بدهی، این زندانی آزاد شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان افزود: کمترین میزان بدهی نیز متعلق به پیرمرد ۶۷ ساله فامنینی بود که برای تامین جهیزیه دخترش اقدام به قرض گرفتن ۳۸ میلیون ریال کرده بود که به علت ناتوانی در پرداخت آن راهی زندان شده بود.

انتهای پیام/ ش

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.