دل‌جویی مایکروسافت از گیمرهای بازی Gears 5 با جوایز رایگان در بازی

شرکت مایکروسافت به دلیل مشکلاتی که بازی Gears 5 هنگام اتصال به سرور داشت، بخش 600 Scrap را به طور رایگان و برای پنج روز در اختیار گیمرها قرار داد.

دل جویی مایکروسافت از گیمرهای بازی Gears 5 با جوایز رایگان در بازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Gears 5 یکی از عناوین انحصاری شرکت مایکروسافت است که نسخه Ultimate آن در ۵ سپتامبر سال جاری و از طریق سرویس Xbox Game Pass در دسترس کاربران قرار گرفت. این عنوان با وجود آنکه توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند و بازخورد نسبتا خوبی از گیمرها داشته باشد اما با مشکلات زیادی در زمینه فنی همراه بود و گیمرها هنگام ورود به بخش چند نفره بازی با مشکلات سرور همراه بودند. همچنین تقریبا تمامی نبردهای گیمرها نیز در این بازی با مشکل مواجه شده بود و هنگام ورود به این بخش گیمرها مشکلات زیادی داشتند.

شرکت مایکروسافت پس از مشاهده تعداد بالای انتقادات کاربران بروزرسانی را برای این بازی عرضه کرد که بخش عمده‌ای از مشکلات بازی را برطرف کرد و تقریبا بخش آنلاین بازی برای گیمرها قابل اجرا شد، اما این عنوان هنوز هم دارای ایرادات زیادی است که مایکروسافت باید فکری برای آن‌ها بکند.

دل جویی مایکروسافت از گیمرهای بازی Gears 5 با جوایز رایگان در بازی

شرکت مایکروسافت ظاهرا برای دل جویی از گیمرهایش، به طور رایگان بخش 600 Scrap را در اختیار گیمرها قرار داده است و گیمرها می‌توانند به طور رایگان در این بخش به جمع آوری منابع مشغول شوند که این غنائم چند برابر بیشتر از حالت معمولی بازی است. هنوز جوایز این بخش توسط یوبیسافت اعلام نشده است و قرار است شرکت یوبیسافت در ۴۸ ساعت آینده فهرست جوایز موجود در این بخش را اعلام کند.


بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش موزه یونان باستان به عنوان Assassin’s Creed Odyssey


این عنوان هم اکنون برای گیمرها کنسول Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است و احتمالا این عنوان یکی از عناوین پرفروش و پر طرفدار شرکت مایکروسافت خواهد بود چرا که بسیاری از کاربران در انتظار عرضه عنوانی مانند بازی Gears 5 بودند و باید در آینده شاهد فروش بسیار بالای این عنوان باشیم.

انتهای پیام/

بخش 600 Scrap به طور رایگان در دسترس گیمرهای بازی Gears 5 قرار گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار