کشف بیش از هزار اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف و ضبط بیش از هزار اصله چوب آلات و ۸۳۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و کنترل گلوگاه‌های قاچاق چوب و گشت شبانه روزی در مناطق جنگلی بیش از هزار اصله چوب آلات و هشت هزار و ۳۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق جنگلی که از طریق استان‌های همجوار وارد اردبیل می‌شدند، در ۶ ماهه سال جاری از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

او افزود: در این رابطه ۳۷ دستگاه خودرو توقیف و همچنین ۳۷ نفرمتخلف دستگیر شدند تا با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شوند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفین برخورد جدی خواهند داشت، افزود: ‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند .

هدایت از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی ومرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌ روزی آماده دریافت گزارشات مردمی است، اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی است

 

برچسب ها: قاچاق ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار