معرفی اعضای تیم ملی موی تای در چهارمحال و بختیاری

اعضای تیم ملی نونهالان و نوجوانان مستعد موی تای کشور در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اردوی انتخابی تیم ملی نونهالان و نوجوانان مستعد موی تای کشور با شرکت ۷۰ ورزشکار در چهارمحال و بختیاری برگزار و نفرات برتر برای حضور در رقابت‌های جهانی معرفی شدند.

این اردو با هدف انتخاب اعضای تیم ملی و به منظور اعزام به مسابقات جهانی موی تای که مهر ماه امسال در ترکیه آغاز می‌شود، برگزار شد.

در پایان، سبحان تازیک از تهران، علی اسماعیل زاده از آذربایجان غربی، امیرعباس اصغری از مازندران، سروش قادری زینبی از آذربایجان غربی، امیرحسین تابتوخ زاده از گیلان، محمدمهدی اسدیان از تهران، ابوالفضل امیری از خوزستان، مادرین مام عبدالله از آذربایجان غربی، کارو فارابی از خوزستان و مهران اسپنانی از اصفهان نفرات انتخابی این اردو در اوزان مختلف و در رده سنی نونهالان هستند.

همچنین علیرضا نادری از مازندران، علیرضا رحیمی شهسواری از هرمزگان، ابوالفضل خانی از تهران، علی اصغر کاویان شهر از مازندران، امیر محمدی جهانگیری از خوزستان، آرین عزیزیان از کرمانشاه، اشکان حمدآلی از آذربایجان غربی، میلاد شیخ مرادی از آذربایجان غربی، رامتین یاری از تهران، اکو فرهادی از کردستان و مهدی حسنی دهج از یزد به عنوان نفرات فیکس شده در رده سنی نوجوانان معرفی شدند.

انتهای پیام/ف

اعضای تیم ملی موی تای در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار