بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ شهریور ماه ۹۸؛

دستگیری ۷۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر در تنکابن/ سارق ویلا‌های خالی از سکنه در نوشهر به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با مجرمان، عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که به مدت ۳ روز در این شهرستان به اجرا در آمد ماموران با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری بیش از ۷۰ نفر از سارقان، خرده فروشان مواد و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری از کشف ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در بازدید از چندین واحد صنفی فروش البسه و لوازم بهداشتی و آرایشی در این شهرستان نیز ۲۱۳ دست البسه خارجی قاچاق و ۲ هزارو ۱۰۳ عدد قرص غیر مجاز کشف شد.

او با اشاره به توقیف ۱۲۲ خودرو و موتورسیکلت متخلف و مزاحم نوامیس مردم در اجرای این طرح، از همکاری و مشارکت مردم در توسعه امنیت اجتماعی این شهرستان قدردانی کرد.

دستگیری سارق ویلا‌های خالی از سکنه در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در حوزه شرق شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ محمد‌ی گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده، پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نوشهرافزود: متهم در بازجویی‌های انجام شده و تحقیقات پلیسی تاکنون به ۲۳ فقره سرقت منزل و ویلا‌های خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کرد.

او گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.