مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان:

اقتدار ایران در دنیا روز به روز بیشتر می‌شود

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت:داعش چند سال پیش به نزدیکی سامرا، بغداد و دمشق رسیده بود اما با تقدیم صدها شهید مدافع حرم امروز شاهد پیاده روی میلیونی زائران اربعین در خاک عراق هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، علیرضا رضازاده مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان امروز در جمع عزاداران حسینی در کاشان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که وجود امام حسین (ع) به دو نوع صبر مزین شده است، یکی صبر بر مصیبت و دیگری صبر بر عدم درک هدف مردم از قیام عاشورا که این امر از صبر اولی نیز سخت‌تر بوده است.

او افزود: در شرایطی که برخی مسئولان وقوع جنگ را پیش بینی می‌کردند رهبر معظم انقلاب فرمایش مبنی بر این نکته داشتند که مذاکره با دولت آمریکا سم است و جنگ نیز نمی‌شود؛ دستیابی به این چنین استقلالی برای کشورمان به یقین ثمره خون شهدا بوده است.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان ضمن اشاره به توقف نفتکش ایران و دستور رهبر معظم انقلاب برای مقابله به مثل برای این اقدام ابراز داشت: دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران با حفظ عزت مندی و سرخم نکردن در برابر دشمنان محقق شده و ارتباطی با مذاکره ندارد.

رضازاده بیان داشت: سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود اعلام کرد که اعلان جنگ با ایران اعلان جنگ با حزب الله است و کل منطقه اسرائیل را زیر موشک‌های اسرائیل قرار می‌دهیم.

او با بیان اینکه اقتدار ایران در دنیا روز به روز بیشتر می‌شود، ابراز داشت: داعش چند سال پیش به نزدیکی سامرا، بغداد و دمشق رسیده بود، اما با تقدیم صد‌ها شهید مدافع حرم امروز شاهد پیاده روی میلیونی زائران اربعین در خاک عراق هستیم.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: شهدای ما اجازه ندادند واقعه کربلا تکرار شود، اما متاسفانه برخی مسئولان و منبری‌ها یادی از شهدا نمی‌کنند.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان درجمع عزاداران حسینی درکاشان

برچسب ها: محرم 98 ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار