ثبت نام ۳۴ واحد صنعتی آذربایجان غربی در سامانه تاپ

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی از ثبت نام ٣۴ واحد صنعتی تولیدی در سامانه ملی تاپ خبر داد.

ثبت نام ۳۴ واحد صنعتی آذربایجان غربی در سامانه تاپبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه ، علی حضرتی رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی  با اشاره به لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه سامانه تاپ در آذربایجان‌غربی افزود: همه بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سامانه تاپ از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.
 
او با بیان اینکه طرح ملی تاپ در سه بخش اجرا می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموختگان مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند دوران خدمت سربازی خود را در بنگاه‌های اقتصادی بگذرانند، گروه نخست بهره‌مندان از این طرح به شمار می‌روند.
 
او اظهار داشت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز که تمایل به اجرای مساله‌محوری پایان‌نامه‌های خود دارند، می‌توانند در سامانه طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار ثبت‌نام کنند.
 
او اضافه کرد: همچنین داوطلبان یا اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی و پژوهشی که می‌خواهند در قالب طرح‌های پسادکتری صنعتی و فرصت مطالعاتی در بنگاه‌های صنعتی و معدنی در انجام طرح‌های مستقل یا مشترک فعالیت کنند از دیگر گروه‌های هدف طرح تاپ محسوب می‌شوند.
 
رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه طرح «تاپ» پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه است، گفت: وجود منابع انسانی غنی فرصتی برای برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت به شمار می‌رود.
 
«حضرتی» ایجاد، تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه، گسترش فعالیت‌های تحقیق و توسعه در بنگاه‌های اقتصادی، بهسازی و جهت‌دهی به بنگاه‌های تولیدی در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.
 
او  بیان کرد: اجرای این طرح ملی به توسعه صادرات، اشتغال پایدار جوانان دانش‌آموخته و استاندارد کردن محصولات کمک می‌کند و تحولات اساسی در بخش صنعت کشور را ایجاد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/م
 

واحدهای تولیدی آذربایجان غربی در سامانه تاپ ثبت نام کردند 

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.