صدور کارت هوشمند ملی برای ۹۴ درصد مردم کلاله

فرماندار کلاله گفت: ۹۴ درصد مردم شهرستان اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر بیانی فرماندار و رییس شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان کلاله گفت: اعتبار کارت‌های ملی قدیمی از اول خردادماه ۹۸ به پایان رسیده است و ارائه هرگونه خدمات در ادارات و بانک‌ها تنها با ارائه کارت ملی هوشمند انجام میگیرد.

او افزود: هشتاد و پنج هزار و ۳۰۱ نفر در شهرستان کلاله واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد ۹۴ درصد کارت خود را دریافت کرده اند.

فرماندار کلاله افزود: تاکنون ۷۹ هزار و ۹۶۲ نفر برای دریافت کار ملی هوشمند در شهرستان اقدام کرده، اما ۵ هزارو ۳۳۹ نفر (۶/۳ درصد) هیچ اقدامی برای ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند انجام نداده و به دفاتر پیشخوان مراجعه نکرده اند.

او با بیان اینکه شهروندان واجد شرایط جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند در اسرع وقت اقدام کنند؛ افزود:۳ ایستگاه دفتر پیشخوان برای ثبت نام کارت ملی هوشمند و ارائه خدمات به شهروندان در کلاله فعال است.

بیانی در پایان گفت: ارائه خدمات به شهروندانی که با وجود ثبت نام کارت آنان صادر نشده، با ارائه رسید و کد رهگیری ۱۰ رقمی مهمور به مهر ثبت احوال یا دفاتر پیشخوان انجام می‌شود.
 
انتهای پیام / ن

صدور کارت ملی هوشمند برای مردم کلاله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار