اصغر فرهادی اول از همه با بی بی سی مصاحبه کرد + عکس

به نظر می رسید او خود را مدیون بی بی سی می دانست و علت این احساس دین به زمانی می رسید که فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه شبکه بی بی سی شد.

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران، فیلم ایرانی "جدایی نادر از سیمین" روز گذشته برنده بهترین فیلم خارجی "گلدن گلوب" شد. اما وقتی که زمان مصاحبه کارگردانش رسید، ترجیح داد رسانه شایعه پراکنی چون " بی بی سی " به جای هر رسانه ای از کشورش اولین مصاحبه کننده با وی باشد. به نظر می رسید او خود را مدیون بی بی سی می دانست و علت این احساس دین به زمانی می رسید که  فیلم جدایی نادر از سیمین برنده جایزه شبکه بی بی سی شد، اما اصغر فرهادی نتوانست در مراسم اهدای جوایز که در لندن برگزار شد شرکت کند و سرمایه گذار فیلم شامگاه پنجشنبه، ۱۸ نوامبر، در حالی که این جایزه را دریافت می کرد، خوشحالی اصغر فرهادی از دریافت این جایزه از بی بی سی را در مراسم اعلام کند.


بهمن کلباسی خبرنگار بی بی سی حاضر در لس آنجلس،  هم او که چندی پیش در مصاحبه با جواد لاریجانی از وی رانده شده بود، این بار اما اصغر فرهادی را در راهرو سالن مراسم یافته بود، ملتمسانه و هیجان زده از او پرسید : "چه احساسی دارید ؟" و او شادمانی خودش را به بی بی سی ابراز کرد و گفت:" بسیار بسیار خوشحال است." خبرنگار پرسید: تحلیلتان از موفقیت فیلم چه بود؟ او گفت:" خیلی سخت می تواند به این سوال پاسخ دهد، اما حدسش بر این است که این بخاطر احساسات مشترک میان آدمها در مکانهای مختلف دنیا باشد . "

سوالات خبرنگار پایان یافت و اما سوالی که ماند در ذهنمان این بود که فرهادی چرا قبل از همه رسانه های کشورش ترجیح داد با رسانه ای مصاحبه کند که بارها خیانتش را به مردم ایران اسلامی به اثبات رسانده است و آیا این رفتار می توانست شایسته نماینده مردم کشورمان در این موقعیت جهانی باشد؟ براستی چه کسی پاسخگوست؟/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار