عرضه جدیدترین Surface مایکروسافت با تراشه جدید اینتل

پس از انتشار نتایج بنچمارک، بسیاری از تحلیلگران فناوری معتقدند Surface بعدی شرکت مایکروسافت احتمالا با جدیدترین تراشه اینتل عرضه می‌شود.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده از یکی از آزمایش‌های بنچمارک، مایکروسافت احتمالا در حال آماده سازی خود برای عرضه یک سرفیس جدید است که درون خود تراشه جدید اینتل را استفاده می‌کند. این تراشه جدید در واقع جانشین Ice Lake خواهد بود.

نتایج آزمایش Geekbench نشان می‌دهد که احتمالا یک Surface Pro یا یک لپ‌تاپ Surface در راه است. این دستگاه که OEMJL OEMJL نام دارد از پردازنده نسل ۱۰ اینتل Core i5-1035G1، که با سرعت 3.60GHz کار می‌کند، سود می‌برد. مایکروسافت پیشتر از کنوانسیون نامگذاری مشابه برای محصول Surface Go خود در Geekbench استفاده کرده بود، از این رو برخی افراد فکر می‌کنند این دستگاه می‌تواند یک وسیله جدید از گروه Surface باشد.

برای رویداد ۲ اکتبر آماده‌اید؟

اگر نتایج بنچمارک به دستگاه جدید Surface اشاره کند، احتمالاً ما آن را در رویداد ۲ اکتبر مایکروسافت خواهیم دید؛ رویدادی که بسیاری از خبرگزاری‌های مطرح دنیا در آن حضور خواهند داشت. ما درباره برنامه‌های ۲ اکتبر مایکروسافت چیز زیادی نمی‌دانیم. اما باید به این نکته نیز توجه کنیم که اکنون یک سال از رونمایی مایکروسافت از سخت‌افزارهای جدید Surface و دو سال از انتشار Surface Book 2 می‌گذرد.

عرضه جدیدترین Surface مایکروسافت با تراشه جدید اینتل


بیشتر بخوانید: دل‌جویی مایکروسافت از گیمرهای بازی Gears 5 با جوایز رایگان در بازی


این بدان معناست که زمان آن فرا رسیده است که مایکروسافت محصول جدید Surface را معرفی کند و در صورت انجام این کار، امیدواریم از جدیدترین سخت‌افزار Ice Lake اینتل در آن استفاده کند. زیرا با این کار دستگاه جدید این شرکت عملکرد بهتری نسبت به محصولات قبلی Surface خواهد داشت. اینتل در حال حاضر یکی از قوی‌ترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان تراشه‌های ۱۰ نانومتری در جهان است و بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری مانند اپل، سامسونگ و گوگل با این شرکت همکاری‌های گسترده‌ای دارند و پردازنده‌های دستگاه‌های هوشمند خود را از سخت‌افزار‌های تولید شده در اینتل تامین می‌کنند. اینتل همواره نوآوری و ارتقاء روزافزون محصولات خود را به عنوان مسیر راه این شرکت تعیین کرده است.

خوشبختانه، مدت زمان زیادی تا این مراسم باقی نمانده است و ما می‌توانیم سریع‌تر اطلاعات جدید این دستگاه‌ها را به طور رسمی از خود شرکت سازنده بشنویم.

انتهای پیام/

احتمال عرضه جدیدترین محصول مایکروسافت با بهترین تراشه اینتل

برچسب ها: فناوری ، مایکروسافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.