ادعای عجیب مدیر تیم‌های ملی تنیس ایران:

تعویق افتادن دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تنیس چیز مهمی نیست!

فرشاد صفتی به تازگی در خصوص به تعویق افتادن حقوق بازیکنان تیم ملی تنیس واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی تنیس ایران، حدود هفت ماهی است حقوقی از طرف فدراسیون دریافت نکرده اند و با توجه به جابجایی در سمت سرپرستی این فدراسیون و خروج مجید شایسته، نجابت بازیکنان تا به امروز این اجازه را به آن ها نداد تا در خصوص به تعویق افتادن مطالباتشان حرفی به میان بیاورند.

آخرین باری که به اعضای تیم ملی دستمزدی داده شد به رقابت‌های تنیس دیویس کاپ ۲۰۱۸ سنگاپور بر می‌گردد که تنها ۱۵۰ دلار به بازیکنان پرداخت شد و تا امروز آن ها به همراه کادر فنی رنگ پول را از سمت فدراسیون ندیده اند. همین اتفاق باعث شد تا بازیکنان برای گذران زندگی به شاگرد زدن روی بیاورند تا در کنار بازی حرفه‌ای بتوانند از محل دیگری ارتزاق کنند.


بیشتربخوانید: یزدی: کمبود مسابقات بین المللی نقطه ضعف اصلی تنیس ایران است


اما به تازگی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تنیس به صورت جسته گریخته با رسانه‌ها در خصوص  دستمزدهای عقب افتاده شان مصاحبه کردند و تا حدودی نسبت به این وضع نگران بودند.

حالا در مورد دستمزد عقب افتاده بازیکنان و کادر فنی، فرشاد صفتی مدیر تیم‌های ملی تنیس ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: من در جریان پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی نیستم. به هر حال این جابجایی که در ریاست فدراسیون به وجود آمد موجب شد تا پرداخت دستمزد بازیکنان و کادر فنی به تاخیر بیافتد.

وی ادامه داد: در این مورد  با احمدوند (سرمربی تیم ملی تنیس آقایان) هم حرف زدیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد. تاخیر در پرداخت حقوق بازیکنان چیز مهمی نیست!

مهم نبودن پرداخت دستمزد بازیکنان در حالی از طرف صفتی عنوان شد که هر بازیکن باید برای هر ساعت از تمرینات بدنسازی، کرایه زمین تنیس، وسایل جانبی این رشته ورزشی  در روز حدود ۱۵۰ هزار تومان و به عبارتی در یک ماه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کند تا بتواند در حد حرفه‌ای تنیس را دنبال کند.

باید دید در ادامه با حضور احمد نامنی در راس فدراسیون تنیس و به عنوان سرپرست جدید تغییری در این روند و پرداخت به موقع حقوق بازیکنان حاصل می‌شود  یا همچنان باید شاهد این دست اتفاقات باشیم.


بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون تنیس مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار