قسمت دوم برادران مفقودالاثر را در برنامه «از آسمان» ببینید

«از آسمان» سراغ یک خانواده با دو شهید مفقودالأثر، یکی از دستۀ شهدای دفاع مقدس دهۀ ۶۰ و دیگری از تبار دفاع مقدس دهۀ ۹۰ رفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، «از آسمان» این بار سراغ یک خانواده با دو شهید مفقودالأثر رفت؛ یکی از دستۀ شهدای دفاع مقدس دهۀ ۶۰ و دیگری از تبار دفاع مقدس دهۀ ۹۰ است که امروز قسمت دوم این روایت پخش می‌شود.

صحبت از علی و حمید محمدرضایی است که اولی در خاک عراق جاماند و دومی در خاک سوریه؛ جالب اینجاست که هر دو شهید به دست بچه‌های جستجوی مفقودین پیدا شدند و به خانه برگشتند.

امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان «از آسمان»گفت: ما برای تولید این روایت به شهر شال استان قزوین سفر کردیم. البته سوژه اصلی و محور برنامۀ ما شهید مدافع حریم اسلام سردار حاج حمید محمدرضایی است، اما به همین بهانه با برادر شهیدش نیز آشنا و همراه شدیم.

وی افزود: این روایت «از آسمان» در دو قسمت تهیه شده که بخش نخست آن رأس ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۵ شهریور و قسمت دوم آن جمعه ۲۲ شهریور در همان ساعت از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد.

قسمت دوم برادران مفقودالاثر را در برنامه «از آسمان» ببینید

گفتنی است که در تولید این روایت «از آسمان» آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار