مربی پارس جنوبی جم:

برای پیروزی به سیرجان آمده‌ایم

مربی پارس جنوبی جم گفت: ما برای کسب پیروزی به سیرجان آمده‌ایم و با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم با کسب سه امتیاز بازگردیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرتضی اسدی که اکنون به عنوان مربی در پارس جنوبی جم فعالیت می‌کند امشب در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر سیرجان به جای کمالوند سرمربی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

مربی پارس جنوبی جم  گفت: از این بابت که تیم سیرجان به لیگ برتر صعود کرده خوشحالم زیرا لیاقت مردم این شهر بیشتر از این است.

او درباره شرایط تیمش بیان کرد: از ۱۸ بازیکن بزرگسال ۱۶ بازیکن از تیم‌های دیگر به تیم اضافه شده‌اند و زمان نیاز است تا هماهنگ شود. در دو بازی گذشته به اهدافی که کادرفنی داشتیم نزدیک شدیم.

اسدی درباره بازی برابر گل گهر افزود: ما به دنبال پیروزی در سیرجان هستیم، با نقاط ضعف و قوت این تیم آشناییم و با برنامه ریزی که داشتیم به دنبال این خواهیم بود تا با سه امتیاز بازگردیم.

مربی پارس جنوبی جم درباره اینکه کمالوند گفته برخی بازیکنان پارس توان حضور در تیم ملی را دارند، گفت: همه به دنبال این هستند تا بازیکنانشان را به تیم ملی معرفی کنند. برخی از بازیکنان ما هم شایسته این هستند.آن‌ها دیر به لیگ برتر آمده‌اند، اما اکنون شایسته حمایت بیشتری هستند. سرمربی تیم ملی فردا شاهد بازی پارس جم و گل گهر است و کسانی که توانایی دارند و شایسته پوشیدن پیراهن هستند که امیدوارم این بخت را به دست بیاورند.

دیدار گل گهرسیرجان و پارس جنوبی جم به عنوان نخستین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۹:۱۵ فردا (جمعه ۲۲ شهریور) در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزارخواهد شد.

انتهای پیام/ک

پارس جم به دنبال پیروزی مقابل گل گهر سیرجان است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.