هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

گل گهر و پارس جنوبی به دنبال طلسم شکنی/ تقابل اندیشه‌های پیرمرد کروات با کمالوند

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز (جمعه) با انجام یک بازی وارد هفته سوم می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با انجام یک دیدار وارد هفته سوم می شود.

گل گهر سیرجان - پارس جنوبی جم (جمعه ۲۲ شهریور - ساعت ۱۹:۱۵)

در نخستین دیدار هفته سوم، شاگردان وینگو بگوویچ در تیم فوتبال گل گهر سیرجان رو در روی جمی ها قرار می گیرند. گل گهر در ۲ بازی ابتدایی خود مقابل نساجی مازندران و سایپا به تساوی دست یافته و امیدوارست در بازی خانگی نخستین ۳ امتیاز خود را بدست آورد. از ستاره های این تیم می توان میلاد فراهانی، عبداله حسینی، یوسف وکیا، بهنام برزای، پیمان رنجبری، مهرداد بایرامی و .... نام برد.

همچنین چندی پیش مجتبی جباری به کادرفنی گل گهر اضافه شد تا کمک بگوویچ باشد. این تیم درحال حاضر با کسب ۲ امتیاز و بالاتر از فولاد، استقلال و ذوب آهن در رده نهم قرار دارد.

پارس جنوبی جم هم که از گذشته با مشکلات مالی روبرو بوده، با فراز کمالوند در هفته اول لیگ مقابل پرسپولیس شکست خورد اما هفته دوم با ذوب آهن به تساوی دست یافت و اکنون به دنبال کسب اولین برد است. جمی ها که از همین ابتدا با تغیرات مدیریتی و ... همراه بوده اند، کار سختی در ادامه لیگ خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: قاتل سرخ‌ها مقابل صنعت نفت کیست؟


خبر خوب برای هواداران پارس جنوبی این است که محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی ۲ بازیکن باتجربه پارس جنوبی که در تمرینات این تیم دچار آسیب دیدگی شده بودند، کار خود را با سایر بازیکنان از سر گرفتند و به دیدار با گل گهر می رسند.

زردپوشان جمی با تنها یک امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارند. این دیدار از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار خواهد شد.

همچنین اسامی تیم داوری به شرح زیر است:

داور: سیدوحید کاظمی

کمک‌ها: علی‌اکبر عظیم‌پور و امیرمحمد داودزاده

کمک داوران اضافی: کمیل غلامی و محمدرضا تارخ

داور چهارم: هادی طوسی

برنامه سایر دیدار های این هفته به شرح زیر است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار