بهره برداری از باغ گل‌ها در همدان

مدیر منطقه دو شهرداری همدان گفت: به زودی باغ گل‌ها در همدان به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از باغ گل‌ها در همدانحامد جلیلوند، مدیر منطقه دو شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به فعالیت‌های در دست اقدام منطقه دو، افزود: طرح‌هایی که همشهریان همدانی در خواست داشتند، امروز با عزم و اراده جدی شورای اسلامی شهر و شهردار همدان و مجموعه شهرداری به واقعیت تبدیل خواهد شد.

او به طرح‌های در دست اقدام اشاره کرد و ادامه داد: باغ گل‌ها ازطرح های مهم این منطقه است که در یکی از پارک‌های تخصصی در دست اقدام است.

این مسئول اضافه کرد: این باغ بزرگ به عنوان پارک محله‌ای محسوب می‌شود و با توجه به این موضوع که همدان به عنوان شهر اطلسی‌ها مشهور است، باغ گل‌ها در واقع احیای همدان به عنوان شهر اطلسی‌ها است که البته باغی محصور و آموزشی است تا ضمن برگزاری نمایشگاه‌های هفتگی گل و گیاه امکان مراقبت از گل‌ها نیز فراهم شود ودر آینده نزدیک قابل بهره برداری است.

شهردار منطقه دو همدان هدایت آب‌های سطحی بلوار مطهری را از دیگر طرح‌های مهم در منطقه دو دانست و اظهار داشت: با هدف جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی و پیشگیری از مشکلات آبگرفتگی در زمان بارش، طرح لوله گذاری و دفع آب‌های سطحی در حال اجرا است.

او اعتبار عمرانی این طرح را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری در خیابان‌های اطراف میدان رسالت و بلوار چمران در حال انجام است که از طریق آن آب‌های سطحی به سمت رودخانه پشت پمپ بنزین فروغ هدایت می‌شود.
انتهای پیام/ج

باغ گل‌ها در همدان به بهره برداری می‌رسد

برچسب ها: شهرداری ، باغ گل ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.