امام جمعه موقت بوشهر؛

با دانه درشت‌ها و رانت خوار‌ها در هر لباس و مقامی برخورد شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: با دانه درشت‌ها و رانت خوار‌های از ابتدا انقلاب در هر لباس و مقامی برخورد قاطع صورت گیرد.

با دانه درشت‌ها و رانت خوار‌های در هر لباس و مقامی برخورد شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: کشور‌های اسلامی باید از رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و اتحادیه خبیث اروپا دوری کنند.

او بیان کرد: برخی از کشور‌های عربی به جای اتحاد با کشور‌های اسلامی با سران کشور‌های اتحادیه اروپا و رژیم اشتغالگر متحد میشوند که این خلاف سنت رسول خدا است.

امام جمعه بوشهر شکست سنگین رژیم اشغالگر قدس از حمله‌های هوایی و پهبادی حزب الله لبنان به تمام جهان و به ویژه مسلمانان تبریک گفت.

صفایی افزود: رژیم اشغالگر قدس فکر میکرد با پشتیبانی آمریکا و اروپایی‌ها به ویژه انگلیس در حمله به مواضع حزب الله لبنان میتواند زهر چشم بگیرد، اما گذشته از اینکه موفق به این مهم نشد خودشان نیز ترسیده و به زیرزمین‌ها پناه بردند.

او گفت: آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس همین است که کشور‌های عربی می‌بینند و این کشو‌ها باید بدانند که عزت و پیشرفت شان تنها در سایه اتحاد با کشور‌های اسلامی محقق می‌شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با تقدیر از قوه قضاییه بیان کرد: مردم از برخورد قاطع این قوه با مفاسد اقتصادی و دانه درشت‌ها حمایت و خواهان تداوم این روند هستند.

صفایی بوشهری ادامه داد: در این راستا باید به شدت با دانه درشت‌ها و رانت خوار‌های از ابتدا انقلاب در هر لباس و مقامی برخورد قاطع صورت گیرد.

او با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس گفت: در مرحله نخست هیات دولت و به ویژه آموزش و پرورش برای آماده سازی این مراکز از لحاظ ساختمانی، تجهیزات و آزمایشگاه اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: علاوه بر آموزش و پرورش سایر دستگاه‌ها و مردم نیز به کمک به دانش آموزان کم بضاعت توجه جدی کنند.

صفایی بوشهری گفت: بسیاری از دانش آموزان و حتی برخی از دانشجو‌ها برای آغاز سال تحصیلی مشکل مالی دارند که تمامی دستگاه‌ها و مردم باید با کمک به آن‌ها نگذارند دانش آموز و دانشجویی سال تحصیلی خود را با غم و اندوه و خجالت آغاز کند.

انتهای پیام/م

به دانش آموزان کم بضاعت توجه جدی شود

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.