جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین؛

اسپانیا ۹۵ - استرالیا ۸۸ / پیروزی سخت ماتادور‌ها مقابل کانگور‌ها و کسب جواز حضور در فینال

تیم‌های ملی بسکتبال استرلیا و اسپانیا امروز یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام جهانی را رقم زدند.

اسپانیا ۹۵ - استرالیا ۸۸ / پیروزی سخت ماتادور‌ها مقابل کانگور‌ها و کسب جواز حضور در فینالبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی بسکتبال استرالیا و اسپانیا امروز جمعه از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند. استرالیا تیم یازدهم جهان، برای نخستین مرتبه به این مرحله رسیده بود و بسیاری منتظر درخشش آن‌ها در این بازی بودند. اسپانیا تیم دوم جهان هم در طرف مقابل قرار داشت که سال ۲۰۰۶ در این رقابت‌ها قهرمان شد و در جام‌های جهانی بعدی ناکام بوده است.  

کوارتر نخست بازی بسیار جذاب و زیبا دنبال شد و ماتادور‌ها موفق شدند با نتیجه ۲۲ - ۲۱ برنده این کوارتر باشند. این البته پایان کار نبود و مطابق انتظار استرالیا با تمام توانش بازی می‌کرد آن‌ها در کوارتر دوم ۱۶ - ۱۰ برنده شدند تا نیمه اول به سود آن‌ها تمام شود.  


بیشتر بخوانید:  جمهوری چک ۹۴ - لهستان ۸۴/ چکی‌ها حریف صربستان شدند


تیم ملی بسکتبال استرالیا در کوارتر سوم بهتر بود و ۱۸ - ۱۹ برنده شد، کوارتر چهارم، بسیار حساس و جذاب دنبال شد و  باز هم اسپانیا ۲۰ - ۱۶ برنده شد تا بازی هم ۷۰ - ۷۰ مساوی شود. دو تیم در اواخر این کوارتر از پرتاب‌های پنالتی به خوبی استفاده کردند.  

بازی جذاب دو تیم در ادامه به وقت‌های اضافی کشیده شد، دو تیم کاملا بی اشتباه بودند و اگر هم  اشتباهی سر می‌زد بلافاصله دیگر بازیکنان جبران می‌کردند. در یک زمان هم هنگامی که استرالیا ۸۰ - ۷۸ پیش بود تیم اسپانیا توسط گسول به دو سبد ارزشمند پنالتی دست پیدا کرد تا حساب کار در امتیاز ۸۰ برابر شود و کار به وقت‌ اضافی کشیده شود.  

ماتادور ها، در وقت دوم اضافی به خوبی امتیاز گرفتند تا اختلاف زیادی با حریفشان ایجاد کنند. آن‌ها در نهایت با نتیجه ۱۵ - ۸ برنده این زمان اضافه شدند تا در نهایت با نتیجه ۹۵ - ۸۸ برنده و نخستین فینالیست جام جهانی بسکتبال باشند.


بیشتر بخوانید: صربستان ۹۴ - آمریکا ۸۹ / یانکی‌ها بازهم باختند/ ادامه ناکامی‌های مدعی قهرمانی در جام جهانی 


انتهای پیام/ 

اسپانیا به فینال جام جهانی بسکتبال راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار