پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معتادین بهبود یافته استان ایلام

معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام از پرداخت ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به معتادین بهبود یافته استان ایلام

عزیزنیا معاون امور توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت : در ۵ ماه سال جاری مبلغ ۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۲۲نفر بیمار بهبود یافته اعتیاد در استان ایلام پرداخت شده است.

او اضافه کرد: وام اشتغالزایی به معتادان بهبود یافته‌ای تعلق میگیرد که در کمپ‌های دارای مجوز بوده و یک سال از پاکی ان‌ها گذشته باشد.

عزیزنیا با بیان اینکه اشتغال ارتباط مثبت و نزدیکی با موفقیت در درمان دارد افزود: چناچه در فرایند درمان بیماران به اشتغال توجه نشود بطور معمول درمان اعتیاد با شکست مواجه خواهد شد.

او ادامه داد: بهزیستی در کنار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بهبود یافتگان آموزش مهارت‌های زندگی را در دستور کار قرار داد که این افراد مهارت‌های خودآگاهی، ارتباط موثر، کنترل استرس، خلاقیت و مهارت کسب و کار را کسب می‌کنند.

عزیزنیا بیان کرد: در حال حاظر ۱۴ مرکز اقامتی میان مدت تحت نظارت معاونت امور توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد در سطح استان فعالیت دارند که از این تعداد ۵ مرکز در مرکز استان و بقیه در سطح استان پراکنده هستن و هرکدام یک مرکز فعالیت دارد.

انتهای پیام/غ

پرداخت بیش از ۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به معتادین بهبود یافته ایلام

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.