ضرب الاجل خرید تضمینی گندم /کشاورزان زنجانی تا پایان شهریور گندم های خود را تحویل دهند

مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت:کشاورزان تا پایان شهریور گندم های خود را تحویل دهند.

کشاورزان تا پایان شهریور گندم های خود را تحویل دهندرحمنی مدیر فنی شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،از آغاز خرید گندم در استان تاکنون ۲۴۳ هزار تن گندم به قیمت خرید تضمینی از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

رحمنی افزود: ارزش ریالی این  میزان گندم خریداری شده ۴۲۵ میلیارد تومان بوده که تا کنون ۳۵۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.
 
او به خرید ۳۲ هزار تن گندم با قیمت توافقی از کشاورزان استان اشاره کرد و گفت: تا به امروز در مجموع حدود ۲۷۵ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

او ادامه داد: تاکنون ۸۳ درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و باقیمانده نیز تا هفته آتی  به کشاورزان پرداخت می‌شود.

رحمنی افزود:به طور قطع در پایان شهریورماه فعالیت مراکز خرید  به پایان می‌رسد بنابراین کشاورزان نسبت به تحویل گندم خود هر چه زودتر اقدام کنند.

این مقام مسئول افزود:بر اساس پیش بینی‌ها باید حدود ۴۰۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌کردیم که به میزان تعیین شده نرسیده ایم.

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان یادآور شد:سال گذشته گندمکاران استان رکورد تولید را شکستند و مراکز خرید هم حدود ۴۵۵ هزارتن گندم خریداری کردند.

انتهای پیام/ن
 

 

خرید گندم از کشاورزان زنجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.