نام نویسی بیش از ۱۷ هزار مازندرانی در سامانه سماح

جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی مازندران گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مازندرانی از اول شهریور تاکنون در سامانه سماح نام نویسی کردند.

جعفری جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه نام نویسی زائران اربعین از یکم شهریور در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir در حال انجام است، گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر مازندرانی از اول شهریور تاکنون در سامانه سماح نام نویسی کردند.

او افزود: براساس تفاهم نام جمهوری اسلامی ایران با عراق هموطنان ایرانی از ۱۹ شهریور مصادف با دهم محرم تا ۷ آبان مصادف ۳۰ صفر می‌توانند بدون روادید به شرط نام نویسی در سامانه سماح و داشتن گذرنامه با اعتبار ۶ ماه در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کشور عراق حضور پیدا کنند.

جعفری با بیان اینکه سامانه سماح قابلیت ثبت نام گروهی را دارد، گفت: با توجه به ماهیت سفر اربعین زائران تشرف خود را همراه با یک سرگروه آشنا به کشور عراق برنامه ریزی کنند.

او افزود: زائران برای ثبت‌نام لزومی به مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی ندارند.

جانشین کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی مازندران گفت: افرادی که دسترسی به اینترنت و برای ثبت‌نام به دفاتر مراجعه کند ۲۵۰ هزار ریال به‌صورت الکترونیک و از طریق درگاه پرداخت الکترونیک سامانه سماح برای  دریافت خدمات بیمه و چاپ کارت شناسایی باید پرداخت کنند.

انتهای پیام/ م

ادامه نام نویسی مازندرانی‌ها در سامانه سماح

برچسب ها: حج و زیارت ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار