مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد;

استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در مرز مهران/ مجموعه هلال احمر در آماده باش کامل

عارفی از استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی ایلام برای خدمت به زائران اربعین در سال جاری خبر داد.

استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در مرز مهران/ مجموعه هلال احمر در آماده باش کامل

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: جمعیت هلال احمر به‌عنوان رئیس کارگروه امداد و نجات آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را دارد.

او بیان کرد: استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی ایلام برای خدمت به زائران اربعین ۹۸ به جهت خدمات‌رسانی به زائران و ارائه امور امدادی در تمام محور‌های مواصلاتی استان ایلام انجام شده است.

عارفی اظهار کرد: علاوه بر استقرار پایگاه‌های امداد و نجات ، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برپایی اسکان اضطراری در مرز مهران نیز انجام شده است.

او با اشاره به تجارب سال‌های گذشته سازمان متبوعه در امر امداد و نجات به زائران اشاره کرد و افزود: در مواقع اضطرار و همچنین ترافیک جاده‌ای از توان هوایی با استقرار بالگرد در مرز مهران امر امدادرسانی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در ارتباط با استقرار یگان امداد هوایی در مرز مهران مطرح کرد: ساخت آشیانه بالگرد در مرز مهران انجام شده است و بالگرد‌ها در این محل استقرار می‌یابند.

او ادامه داد: تمام مجموعه هلال احمر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل قرار دارندو برای میزبانی از زائران اربعین لحظه شماری می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

استقرار پایگاه‌های امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی ایلام برای خدمت به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.