بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و سوم شهریور ۹۸؛

کشف بیش از ۴۴۰ کیلوگرم مواد مخدر / دو کشته و مصدوم در حادثه رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و سوم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، ۲ قاچاقچی مواد مخدر که در تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند قصد انتقال یک محموله قابل توجهی مواد مخدر با یک دستگاه تریلرکشنده از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی را دارند.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان قرار گرفت و ماموران پلیس این استان با کنترل محور‌های مواصلاتی سرانجام خودرو مذکور را در حوالی شهر بندر عباس شناسایی و متوقف کردند.

به گفته او، در بازرسی از خودرو توقیفی ۴۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد و راننده و سرنشین تریلر کشنده هم بلافاصله دستگیر شدند.

*کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: عوامل این پلیس حین استقرار و کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه "قزوین - زنجان" یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: در بازرسی از اتوبوس ماموران این پلیس به یکی از مسافران که قصد فرار داشت مشکوک شدند ودر بازرسی از وسایل فرد مورد نظر ۲ کیلو و ۵۰ گرم تریاک کشف کردند.

او گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

*دو کشته و مصدوم در حادثه رانندگی

رئیس پلیس راه استان گفت: در کیلومتر ۸ جاده بوئین زهرا به قزوین یک دستگاه سواری "پی کی" از جاده منحرف و واژگون شد که بر اثر این حادثه یک سرنشین ۵۵ ساله خودرو در دم فوت کرد و سرنشین دیگر خودرو مصدوم شد.

سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: کارشناسان علت این سانحه را بی توجهی راننده به جلو اعلام کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.