یادواره چهار شهید روستای ده نو سرفاریاب

در آیینی یاد و خاطره چهار شهید والا مقام روستای دهنو یخش سرفاریاب گرامی داشته شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ پوربهشت فرمانده سپاه ناحیه چرام گفت: همزمان با سالروزشهادت حضرت امام سجاد (ع) و به همت پایگاه حضرت خدیجه (س)، یادواره چهار شهید روستای دهنو اسلام آباد بخش سرفاریاب برگزار شد.

سرهنگ پوربهشت افزود: هدف از برگزاری این یادواره ها ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و بازخوانی آرمانهای شهدا و وصیت نامه و دست نوشته آنان است.

وی از برگزاری یادواره بزرگ ۹۲ هزار شهید بسیجی سراسر کشور در آذر ماه خبرداد و گفت: رشادت و ایثارگری که شهدا در هشت سال دوران دفاع مقدس متحمل شدند با هیچ زبانی قابل توصیف نیست زیرا آنها بالاترین ایثار را که نثار جان خودشان بود، انجام دادند.

آقای خاضع از جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس هم در این آیین گفت: در تمام کتب دینی و در بین همه فرهنگها، واژه ای مقدس تر و جذابتر از واژه شهید وشهادت یافت نمی شود و این واژه مقدس در اسلام و فرهنگ سرخ تشیع جایگاه ویژه ای دارد.

سرهنگ پاسدار محمدیار خاضع با بیان اینکه در گام اول که دشمن قصد جان و مال ما را کرده بود با مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و تفکر ولایی شهیدان، نشات گرفته از قیام عاشورا دشمنان را ناکام کردند افزود: در گام دوم و در برابر هجوم دشمنان در عرصه های مختلف، به برکت خون شهیدان و تلاش مجاهدانه دشمن را مایوس و زمین گیر می کنیم.

انتهای پیام/د

یادواره چهار شهید روستای ده نو سرفاریاب

برچسب ها: سپاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.