سریال مبتذل «جاسوس»؛ تنها کورسوی امید رژیم صهیونیستی/ آبروی رفته نتانیاهو در گرو اثری سراسر فحشا و صحنه‌های غیر اخلاقی!

ظاهرا رژیم صهیونیستی در تلاش برای جبران سرشکستگی در برابر مقاومت با سریالی مبتذل است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مینی سریال ۶ قسمتی جنجالی "جاسوس" روایتگر  داستان "ایلی کوهن" جاسوس اسرائیلی در دهه شصت میلادی است که در روز‌های اخیر از کمپانی نتفلیکس منتشر شده است.

ایلی کوهن جاسوس اسرائیلی در دهه شصت میلادی بود که با همکاری دستگاه اطلاعاتی مصر و سوریه هویت واقعی وی کشف و پس از محاکمه در دمشق اعدام شد. بخش عمده‌ای از این مینی سریال که در شش قسمت منتشر شده است، در مراکش فیلم برداری شده و بخشی از پروپاگاندای تهوع آور رژیم صهیونیستی است؛ در وصف این مینی سریال می‌توان گفت که یک نمایش خنده دار تاریخی است که در قالب یک درام مبتذل ارائه شده است.

این سریال از روز جمعه ۱۵ شهریور منتشر شده است، مجموعه شبکه‌های کانال پلاس فرانسه نیز در ساخت این مینی سریال نقش داشته اند و روزنامه موسوم به "اسرائیل بالعربیه" نیز در صفحه فیس بوک خود ضمن معرفی این مینی سریال اقدام به تبلیغ آن کرد و از نقش آفرینی ساشا بارون کوهن، بازیگر انگلیسی که به ایفای نقش طنز و تمسخر اعراب در فیلمهایش شهرت دارد تجلیل کرده و نقش آفرینی بازیگران مراکشی را حاشیه‌ای جلوه داده است.

گیدئون راف که کارگردانی، نوشتن فیلم‌نامه و ساخت این سریال را بر عهده دارد زحمت انجام تحقیقات درخصوص محتوای این فیلم را به خودنداده است و ایلی کوهن این جاوسوس اسرائیلی را در نقش یک قهرمان نشان داده است و سعی داشته تا جامعه صهیونیستی را در این مینی سریال یک جامعه خانواده دوست و قهرمان پرور نشان دهد که در مقابل آن جامعه سوری را یک جامعه‌ی سراسر فساد و فحشا و به قهقرا رفته و فارغ از اصول و ارزش‌های اخلاقی نشان می‌دهد و استفاده از صحنه‌های غیر اخلاقی در این مینی سریال جهت جذب حمایت‌های تجاری صورت گرفته است.

کارگردان در خلال این سریال از طریق خلق صحنه‌هایی که در جریان آن صهیونیست‌ها مورد ظلم اعراب و سوری‌ها قرار گرفته تلاش کرده است تا با برانگیختن احساسات مخاطب و مظلوم نمایی به نوعی صهیونیست‌ها را مهجور و مقهور نشان دهد، در این سریال داستان به کلی وارونه و غیر واقعی مطرح شده است، در روایت دروغین اسرائیلی درخصوص کوهن که در این فیلم بیان می‌شود، کوهن یک جاسوس اسرائیلی است که در قالب یک تاجر سوری به نام "کامل امین ثابت" در سوریه فعالیت می‌کند و خود را به مقامات سوری نزدیک می‌کند و تا آستانه معاونت وزیر دفاع وقت سوریه نیز پیش می‌رود و به اطلاعات بسیار حساسی دست میابد، اما کوهن درحالی که در حال تلگرام به مقامات رژیم صهیونیستی بوده است توسط مقامات سوری غافلگیر و دستگیر می‌شود و سپس در دمشق اعدام می‌شود.

اسرائیل تا به امروز خواستار تحویل جنازه‌ی ایلی کوهن بوده و اخیرا نیز روسیه را واسطه قرار داد تا از سوریه بخواهد جنازه کوهن را تحویل دهد، اما به نتیجه‌ای نرسید.

به نظر می‌رسد پس از اینکه همه طرح‌ها و توطئه‌های رژیم صهیونیتسی و غرب علیه سوریه با شکست مواجه شد، اخیرا به تحریف تاریخ روی آورده اند و با فانتزی‌های تاریخی سعی در سیاه نمایی جامعه سوری دارند و با استفاده از پروپاگاندای مبتذل سعی در بازگرداندن آبروی ریخته خود را دارند و با چنگ انداختن به هر دستاویزی حتی دروغ پردازی و تحریف تاریخ سعی دارند قدری از سرشکستگی نتانیاهو و افسران رژیم صهیونیستی در مقابل پیروزی‌های مقاومت و مردم سوریه بکاهند.

منبع: العالم

انتهای پیام/

برچسب ها: اسرائیل ، جاسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
اونا میسازن و ما چرا نمیسازیم سریال ضد صهیونیستی ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
کاش این خیر به زبان انگلیسی هم منتشر میشد برای اگاهی سایر مردم جهان که فریب ابت سریال رو نخورن
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۱۹:۳۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بله با اين فيلم ها، حيا و بنيان خانواده ها و اعتقاداتشون رو نشانه گرفتن.
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۵۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مطمئن باشید اگه کار دیگه ای از دستشون برمیومد حتما انجام میدادن.رسانه هاشون یا بهتره بگم دجال آخرین سلاحشونه.یک شرکت دروغگو با نویسنده ها و کارگردانان متوهمش به اسم نتفلیکس سالهاست که داره تو این زمینه کار میکنه.وسینمای کشورهای آشنایی چون انگلیس آمریکا فرانسه ترکیه و...همیشه از ظرفیت هاشون در همکاری با اسراییل علیه اسلام و ایران استفاده کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر نتانياهو
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۵۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
بله اما نتانیاهو هم مثل رییس جمهور های آمریکا فقط یه عروسک خیمه شب بازی تو دست صهیونیسم جهانی و فراماسونریه.که اونا هم دست آویز ابلیس هستند.پس مرگ بر همشون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
اگر اسرائیل در اروپا ،آمریکای لاتین ،آفریقا بود آنجاها هم مثل الان خاورمیانه بودند
United States of America
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
نامرد ترازاین صهیونها خودشون هستندباید خیلی مراقب بود اینها تاآخرین لحظه با توسل به قوانین خرافی ومن درآوردی جنایت میکنندواحتمال اینکه درلحظه سقوط تشکیلات پلیدشون کشوررو سوخته تحویل بدهند خیلی زیاد هست،آلوده به مواد رادیواکتیو....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
خدا لعنتشون کنه که با این فیلم هاحیا رو از بین می برن
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۳:۵۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
باهات موافقم.ولی هنوز نمیدونم «هاحیا» چیه.