نذرآب کاروان سلامت استان مرکزى برای سیستانی‌ها

کاروان سلامت استان مرکزى در راستای نذرآب به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزى از اعزام تیمی از این جمعیت در قالب کاروان سلامت به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

نذرآب کاروان سلامت استان مرکزى برای سیستانی‌ها

محمد محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزى از اعزام تیمی از این جمعیت در قالب کاروان سلامت به استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این دومین دوره از طرح ملى نذر آب است که به وسیله کاروان سلامت استان مرکزى اجرا می‌شود وتا ۲۷ شهریورماه ادامه دارد.

محمدی افزود: در طرح ملی نذر آب کمک‌های مردم و خیران از جمله بطری‌ها و تانکر‌های آب به مناطق خشکسال کشور ارسال می‌شود تا این مناطق هم از آب آشامیدنی سالم استفاده کنند.

او اضافه کرد: همچنین تیمی متشکل از ۱۲ پزشک تخصص و فوق تخصص، پزشک عمومی، فوق تخصص ژنتیک، اطفال، زنان و زایمان، جراح چشم و ارتوپدی به شهرستان سیب وسوران و شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان اعزام شده اند و به مردم این مناطق خدمات پزشکی ارائه می‌کنند.

با توجه به تغییرات اقلیمی و تنش‌های آبی سال‌های اخیر و آثار مخرب بر روابط اجتماعی، بهداشت و کسب و کار مردم دومین طرح ملی نذر آب در ۴ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان به همت همراه داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیریه‌های مردم نهاد به منظورحمایت و بهداشت روانی و سالم سازی آب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ج

کاروان سلامت استان مرکزى در راستای نذرآب به سیستان و بلوچستان اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.