آمادگی کامل مرز شلمچه برای تردد زوار در ایام اربعین

رئیس ستاد اربعین منطقه آزاد اروند گفت: گذرگاه شلمچه و تمام ارگان های منطقه، برای میزبانی از زائرین حسینی در ایام اربعین از آمادگی لازم برخورداند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، قدرت اله طمیمیان رئیس ستاد اربعین منطقه آزاد اروند در بازدید از مسیر‌های تردد زوار اربعین حسینی گفت: خوشبختانه گذرگاه شلمچه و تمام ارگان های منطقه، برای میزبانی از زائرین حسینی در ایام اربعین از آمادگی لازم برخورداند.

 او افزود: با تلاش و پشتکار تمام دستگاه های اجرایی، مردم و ستاد اربعین تا این لحظه خدمات خوبی در منطقه انجام شده که تا زمان اربعین این خدمات همچنان ادامه دارد.

رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه طی توافق میان ایران و عراق زائران می‌توانند تا ۷ آبان (۳۰ صفر) بدون نیاز به روادید و به شرط ثبت نام در سامانه سماح (ساماندهی مشتاقان ایام حضور) همراه با گذرنامه معتبر برای زیارت اربعین وارد کشور عراق شوند، ادامه داد:  ۳۵۹هزار و ۴۳۹ نفر کل ثبت نام در سامانه سماح بوده که ثبت نام قطعی در این سامانه ۴۲۰ هزار و ۴۶۹ نفر و ۴۱ هزار و ۴۱۵ نفر نیز از این آمار متعلق به استان خوزستان بوده که جزو استان های پیشتاز محسوب می شود.

انتهای پیام/ د

بازدید اعضای ستاد اربعین از مسیر تردد زوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.