نمایندگی انجمن سینمای جوان در فردوس و قائن راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: نمایندگی انجمن سینمای جوان در فردوس و قائن راه‌اندازی می‌شود.

نمایندگی انجمن سینمای جوان در فردوس و قائن راه‌اندازی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته ۵۴ فیلم کوتاه در خراسان‌جنوبی تولید شد که نشان از توانمندی هنرمندان جوان استان در عرصه فیلم‌سازی و هنر‌های نمایشی است که باید برای رشد استعداد‌های آنان در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

او افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های که در حوزه سینمایی در سال جاری برگزار کردیم جشنواره ملی فیلم کودک و نوجوان به میزبانی شهرستان قائن در مردادماه بود.

زمزم با اشاره به اینکه جشنواره ملی فیلم کوتاه تهران به صورت همزمان در خراسان‌جنوبی نیز برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در آبان ماه سال جاری برگزاری می‌شود.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همچنین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند یا همان سینما حقیقت نیز در آذر ماه برگزار می‌شود که فیلم‌ها به صورت همزمان در خراسان‌جنوبی اکران می‌شود و علاقمندان می‌توانند از فیلم‌ها استقبال کنند.

او ادامه داد: همچنین پنجمین جشنواره فیلم و عکس خراسان‌جنوبی، اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر و جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه و عکس کویر در زندگی را به میزبانی شهرستان طبس نیز از برنامه‌های سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در سال جاری است.

انتهای پیام / ط آ

تولید ۵۴ فیلم کوتاه در سال گذشته

برچسب ها: آموزش و پرورش ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.