تجلیل ازصداوسیمای مرکز زنجان برای انعکاس عزاداریها

در مراسمی از انعکاس عزاداری‌های مردم استان زنجان درشبکه‌های مختلف داخلی وبرون مرزی قدردانی شد.

تجلیل ازصداوسیمای مرکز زنجان برای انعکاس عزاداریهابه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در آئینی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و اعضاء هیات مکتب الزهرا با اعطاء تقدیرنامه به مدیرکل صدا و سیما، از تلاش‌های صورت گرفته این مرکز در دهه اول محرم تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به نقش رسانه ملی در معرفی فرهنگ عاشورا به اقصی نقاط جهان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و زحمات زیادی که مدیران و کارکنان رسانه ملی در این ایام متحمل می‌شوند، پیام اصیل عاشورا که همان ایستادگی در برابر استبداد و خودکامگی جابران و مستبدان است به سمع و نظر آزادیخواهان عالم رسیده است.

وی از تلاش‌های ارزشمند صداوسیمای استان در دهه اول محرم قدردانی کرد.

حاج، ولی اله کلامی زنجانی، شاعر و مادح اهل بیت (ع) هم تبلیغ نهضت و فلسفه عاشورا در بعد وسیع را از جمله نقاط عطف رسانه استانی برشمرد و افزود: حضور حماسی عزاداران در دسته جات، تکایا و مساجد سراسر استان بخوبی از شبکه اشراق منعکس شد و از این نگاه رسانه استانی در تبلیغ عادلانه مجالس حسینی از تمام شهر‌های استان سپاسگزاریم.

در مراسم دیگری در مسجد زینبیه اعظم هم، شاعر و مداح شهیر حاج غلامرضا عینی فرد، ضمن تقدیر از توجه ویژه رسانه استانی به مجالس عزای ابا عبدا... (ع) تبلیغ فرهنگ عاشورا و سیره تبلیغی حضرت زینب کبری (س) را از جمله مهمترین راهکار‌های تقابل در جنگ نرم دشمنان علیه فرهنگ ایرانی و اسلامی دانست.

وی اقبال نسل جوان به فرهنگ عاشورایی را رویدادی مبارک در عصر سلطه ارتباطات دانست و از مدیرکل صداوسیما درخصوص انعکاس عشق و ارادت جوانان در دسته جات مختلف علی الخصوص زینبه اعظم و حیدریون زنجان تشکر کرد.
 
انتهای پیام/ن
 
 

تقدیر از صدا و سیمای مرکز زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.