پلمپ یک مرکز غیرمجاز لیزر زنانه در اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از پلمپ یک مرکز غیرمجاز لیزر زنانه در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا رضایی بنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و نیروی انتظامی، یک مرکز غیرمجاز لیزر زنانه در شهر اردبیل بدلیل دخالت در امور درمان و انجام لیزر، پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی تحویل داده شد.

او بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و درمانی از جمله لیزر، تزریق بوتاکس، ژل، پلاسما (پلکسر) و ... در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: اخیرا شاهد دخالت برخی مراکز غیرمجاز و آرایشگاه‌ها در امور پزشکی هستیم که متاسفانه عوارض و آسیب‌های جسمانی نیز به همراه داشته است.

رضایی بنا افزود: از عموم همشهریان عزیز درخواست می‌شود هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه گزارش نمایند.

انتهای پیام/ح

تحویل فرد متخلف به مراجع قضایی در اردبیل

 

برچسب ها: تخلف ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
محالی
۲۳:۳۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
فقط پزشک متخصص پوست حق این اقدامات را دارد اما‌متاسفانه با برگزاری دثره های غیرقانونی در این زمینه از پزشک عمومی تا آرایشگر وارد این قضیه شده اند و با سلامت مردم بازی می کنند. کاش شدت برخوردها را بیشتر کنند .